سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

 

کارآموزی چدن

قیمت:58000ریال

موضوع:

کارآموزی چدن ( شرکت صنایع پارس)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

مقدمه

نگهداری و تعمیرات (نت)

در نمودار 1

تعریف برنامه ریزی: (تعریف کلی)

مراحل برنامه ریزی شامل

خصوصیات واحدهای فنی در سازمانهای متعلق ایران

اشکال در ایران: (دلایل ضعیف بودن نگهداری و تعمیرات در ایران)

برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

الف) نگهداری maintenance

ب)تعمیرات Repaires

مدیریت فنی نت

تروتکنولوژیTerotechnology

اهداف اصلی مدیریت فنی

اهداف فرعی نت

ارتباط سازمان نگهداری و تعمیرات با دیگر ارگانها

نگهداری و تعمیرات دارای هسته های زیر است

نمونه ای از سیستم های ارتباطی نگهداری و تعمیرات

مزایای سیستم متمرکز

انواع روشهای نگهداری و تعمیرات

نگهداری و تعمیرات به بهبودی (I.M) improvement maintenande.

وظایف کلی

نگهداری و تعمیرات اصلاحی (CM) Corrective Maintenance

نگهداری و تعمیر پیشگیری: Preven tive maintenance

راهکارهای اتوماتیک کردن سیستم خنک کننده ‌ی تابلوی برق کوره ها

سطح سنج

استفاده از ابزار مکانیکی

مقدمه

شرکت صنایع چدن پارس، واقع در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در سال 1364 به منظور انجام فعالیتهای ریخته گری تأسیس گردید. تجهیزات اولیه‌ی خط تولید این واحد صنعتی از آلمان غربی خریداری شد. ساخت ساختمان و خرید ماشین آلات برای راه اندازی کارخانه تا سال 1369 طول کشید.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


ارسال شده در توسط filemarkt aa
ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

 

تحقیق خشونت علیه زنان

قیمت:56000ریال

موضوع:

تحقیق خشونت علیه زنان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

خشونت علیه زنان اصطلاحی تخصصی است که برای توصیف کلی کارهای خشونت‌آمیز علیه زنان به کار می‌رود. همانند Hate Crime، این شکل از خشونت علیه گروه خاصی از مردم اِعمال می‌شود و جنسیت قربانی پایه اصلی خشونت است. مجمع عمومی سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را «هرگونه عمل خشونت آمیز بر پایه جنسیت که بتواند منجر به آسیب فیزیکی (بدنی)، جنسی یا روانی زنان بشود» تعریف کرده است که شامل «تهدید به این کارها، اِعمال اجبار، یا سلب مستبدانه آزادی (چه در اجتماع و چه در زندگی شخصی)» می‌شود. اعلامیه رفع خشونت علیه زنان در سال 1993 بیان می‌کند که این خشونت ممکن است توسط افرادی از همان جنس، اعضای خانواده، و حکومت اعمال شود.

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

تحقیق تجارت الکترونیک

قیمت:56000ریال

موضوع:

تحقیق تجارت الکترونیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تاریخچه تجارت الکترونیک

انسان از ابتدای خلقت تا کنون روشهای تجاری متفاوتی را تجربه کرده است . در ابتدا سیستم تبادل کالا رایج بود . شکارچی گوشت را با سلاح عوض می کرد . این سیستم اشکالات فراوانی داشت . مثلا ممکن بود شکارچی نتواند سلاح سازی را پیدا کند که به گوشت احتیاج داشته باشد . در این صورت گوشتها فاسد می شدند . در بعضی تمدنها سیستم کالای محبوب به وجود آمد . در سرزمینی که گندم غذای اصلی مردم آن بود ، شکارچی گوشت را با گندم و گندم را با سلاح تعویض می کرد . این روش هم مشکلات زیادی داشت . کالای محبوب در سرزمینهای مختلف متفاوت بود . از طرف دیگر معیاری برای سنجش ارزش آن وجود نداشت و حمل و نقل آن هم مشکل بود بدون شک اختراع پول اولین انقلاب در زمینه تجارت بود . ارزش آن مشخص بود ، حمل آن آسانتر بود ، فاسد نمی شد و همه طاب آن بودند . فواید استفاده از پول به اندازه ای بود که حتی تا چند دهده قبل کمتر کسی انتظار یک انقلاب دیگر را داشت . ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد . در واقع یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود . در حدود 2000 سال قبل از میلاد ، فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را به کار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمینهای دور دست یابند . با این پیشرفت ، برای اولین بار مرزهای جغرافیایی برای تجارت باز شد و تجارت با سرزمینهای دیگر آغاز شد . اکنون ، شبکه جهانی اینترنت مانند همان کشتی است که نه تنها فواصل جغرافیایی ، بلکه اختلافات زمانی را نیز کمرنگ نموده و صحنه را برای نمایش دیگر آماده کرده است . ترکیب تجارت و الکترونیک از سال 1970 آغاز شد . برای گسترش و پذیرش تجارت الکترونیک لازم است که پیش نیازهای این تکنولوژی از جمله زیرساختار مخابراتی ، مسایل قانونی و ایمنی پیام رسانی مهیا شود



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

 

پروژه پاور پوینت تجارت الکترونیک

قیمت:56000ریال

موضوع :

پروژه پاور پوینت تجارت الکترونیک

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

این پروژه به صورت پاورپوینت بوده و کاملا جامع و کاربردی می باشد.

قابل ارائه در سمینار های دانشجویی و تحقیقات درسی.

چکبده :

امروزه تجارت الکترونیکی به روشی برای کسب وکار در دنیای مدرن تبدیل شده است . در این مقوله زمینه های کاربردی متعددی مانند : فعالیت های بانکی ، نشریات الکترونیکی ، پروتال های خرید و فروش ، بازاریابی و مدیریت و ... ایجاد شده است در دسترس بودن بازارهای جهانی به صورت 24 ساعته یکی از مزیت های مهم این نوع تجارت به شمار می رود. ایجاد امنیت و حمایت از حریم خصوصی در این مقوله اجتناب ناپذیر می باشد و ما باید برای استفاده بردن از این نوع تجارت تکنولوژی کاربردی آن را نیزایجاد کنیم.

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<      1   2   3   4   5   >>   >