سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

 

ترجمه مقاله پیشرفت های اخیر در صنایع حمل و نقل هوایی تحت قرارداد مونترال

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله پیشرفت های اخیر در صنایع حمل و نقل هوایی تحت قرارداد مونترال

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

قراداد مونترال از سال 1999 شروع به فعالیت کرد و در 4 نوامبر سال 2003 یعنی 60 روز بعد از این که آمریکا سی امین گروه را به منظور تایید کردن قرارداد در نظر گرفت وارد بخش و حیطه نظامی شد. آن برای همه افراد مزبان و سلاح دار بین المللی، صاحبان کالا به وسیله پاداش و انعامی برای استفاده کردن از حمل و نقل هوایی شکلگرفته بود. به طور متداول 87 کشور در این قرارداد با تصویب اخیر مربوط به اثرگذاری استرالیا در 24 ژوئن سال 2009 مشارکت و شرکت داشتند.

قرارداد مونترال جانشینی برای قرارداد Warsaw در سال 1929 است و برای جایگزین کردن با قرارداد Warsaw و همه ی ابزارها و تجهیزات مرتبط با آن و کاهش دادن نیاز برای به هم متصل کردن دستورالعمل کاری و موافقت نامه های داوطلبانه و خصوصی طراحی شده است. برای تحکیم کردن قوانین التزامی و نگه داشتن و حفظ کردن پیکره مربوط به تفسیر کردن و به کار بردن قرارداد Warsaw و تصحیحات آن، پیش نویس های قراردادهای مونترال همراه با تکیه بر ماهیت حقیقی زبان قرارداد ها و ضمیمه ها اولیه مطرح گردیدند.

بر این اساس زبان بیشتر مقالات مربوط به قرارداد مونترال ضرورتا مشابه و مطابق با مقالات در قرارداد Warsaw هست.

به دلیل تشابه بین قراردادها، مواردی که در قرارداد مونترال مورد بحث قرار گرفته بود به منابع قبلی ارجاع داده شده بود که بیش از 120 کشور عضو آن بودند و این که حالت قانونی مربوط به پیکره آن به خوبی استقرار یافته است. در این موارد نگرانی کشورها در این مورد است که هرگز قرارداد مونترال را تایید نکرده اند و یا نگران رخدادهایی هستند که مقدم تر از تاریخ موثر قرارداد مونترال می باشد، از این رو داده گاه ها باید به کار بردن قوانین Warsaw را ادامه دهند.

داده گاه های آمریکا اخیرا تصمیم گرفتند که تعدادی از موارد مربوط به قرارداد مونترال را تفسیر کنند. این موارد نشان دهنده پیشرفت هایی در سه ناحیه مشخص مربوط به پیکره قوانین قرارداد مونترال است. دادگاه ها تنها روابط بین حمل و نقل های حقیقی، حمل و نقل های متعاهد و حمل و نقل های موفقیت آمیز را توضیح نمی دهند بلکه براساس مقاله 33 منتشر شده قضاوت می کنند. اخیرا چندین تصمیم گیری نیز مطرح شده است که گاهی اوقات به صورت ناسازگار دارای اثر انحصاری بر روی قرارداد مونترال و در نتیجه دادخواست هایی از نقل و انتقال بین المللی می باشد.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 8 صفحه
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 10 صفحه



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

ترجمه مقاله تفکیک شدن و برطرف شدن انتخابی آرسنیک (V) از واحد صنعتی مایع مولیبدات

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله تفکیک شدن و برطرف شدن انتخابی آرسنیک (V) از واحد صنعتی مایع مولیبدات به وسیله رسوب کردن آرسنات منیزیم

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

خلاصه

رسوب برای برطرف کردن آرسنیک (As) از اکسید مولیبدنیوم تهیه شده از واحد صنعتی مایع حاوی 9/70 گرم بر لیتر Mo (VI) و mg/L As (V) 469 شکل گرفته بود. نرم افزار Stabcal برای مدل سازی و حل کردن معادلات و تعیین کردن شرایط و وضعیت pH در زمان رخ دادن رسوب بهینه مورد استفاده قرار گرفت. محدوده pH بهینه برای برطرف کردن As (V) بین 5/7 و 2/10 می باشد. این از نیاز برای تنظیم کردن pH آب جو برای اثر بر رسوب گذاری جلوگیری می کند. با اضافه کردن کلرید منیزیم یا سولفات به صورت نسبتی مولاری Mg:As به نسبت حداقل 1:2 در این حالت As(V) می تواند به مقدار کمتر از 5 میلی گرم بر لیتر در pH=10.2 تفکیک گردد که منجر به یک مایع مولیبدن شش خالص از محصولی با 9/99 درصد MoO3 خالص می شود که می تواند به وسیله اسیدی شدن تولید گردد.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 4 صفحه Elsevier
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 10 صفحه

 

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

ترجمه مقاله اثرات لایه بندی به وسیله رسوبات چسبنده و غیر چسبنده

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله اثرات لایه بندی به وسیله رسوبات چسبنده و غیر چسبنده

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

خلاصه

این مطالعه بر روی اثرات لایه بندی ایجاد شده به وسیله روابط متقابل بین رسوبات با چسبندگی زیاد و رسوبات غیر چسبنده و جریان آشفته در محیط های ساحلی و آتشفشانی متمرکز گشته است. این مقاله به بررسی این روابط متقابل پرداخته است که ممکن است به صورت قابل توجهی پروفیل های عمودی شدت، پخشیدگی عمودی و تنش های رندولز را تغییر دهد. این روابط متقابل علاوه بر این با مدل عددی یک بعدی عمودی یا IDV مورد مطالعه قرار گرفته است که شامل استاندارد K اپسیلون برای مدا آشفتگی برحسب به هم ریختن ساختار است. به کار بردن این مدل برای نتایج تجربی به وسیله Coleman نشان دهنده تغییرات اندازه گیری شده در پروفیل شدتی است که میتواند به صورت کامل به وسیله اثرات رسوب گذاری توضیح داده شود. این موضوع مورد بحث است که در زمانی که ظرفیت انتقال برای رسوبات چسبنده تجاوز کند، یک جریان لایه ای گل و لای بر روی رسوبات مربوط به رسوب چسبنده شکل می گیرد که در ارتباط با رسوب غیر چسبنده ای می باشد که در آن دانه های شن فورا بر روی بستر رسوب کرده اند. بنابراین یک سیستم دو لایه ای مایع با استفاده از فرایندهای مخلوط شده عمودی و رسوب گذاری و کاهش یافتن ظرفیت انتقال شرکت گرفته است. این نوع تغذیه برگشتی مثبت باعث ایجاد یک شکستگی فاجعه آمیز در وسعت آشفتگی و پروفیل غلظت می شود. یک قانون مقیاسی برای این رفتار اشباع شدن از تئوری جریان لایه ای کلاسیک به دست می آید. این قانون تحت تاثیر یک سری آزمایش های عددی با مدل 1DV است. همچنین غلظت های رسوب گذاری را با استفاده از Yellow River از نظر وسعت و مقدار مورد بررسی قرار گرفت. این شامل عملکردهای مربوط به رسوباتی است که دارای تاثیرات و اثرات لایه ای در غلظت های رسوبات با سطح متوسط هستند. در مورد رسوبات چسبنده این لایه لایه شدن و اثرات مربوط به آن می تواند منجر به شکستگی فاجعه انگیز جریان آشفته و پروفیل عمودی مربوط به غلظت های رسوبی مستعد گردد.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 16 صفحه
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 29 صفحه



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

ترجمه مقاله آزمایش حساسیت پیوند مولکولی

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله آزمایش حساسیت پیوند مولکولی با استفاده از ساختار کریستال فوتونیک در کل انعکاس درونی

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

خلاصه: یک سنسور چشمی جدید برای ارزیابی کردن و آزمایش کردن آزاد پیوند بیو مولکولی با استفاده از یک کریستال فوتونیک تک بعدی در یک شکا هندسی برای کل انعکاس درونی پیشنهاد و نشان داده شد. شکل گیری ساده به وسیله یک رزونانس چشمی باریک که قادر به اندازه گیری های حساس پیوند مولکولی بود فراهم گردید و در زمان مشابه یک وجه مشترک باز برای قادر ساختن اندازه گیری های مربوط به زمان حقیقی پیوندهای دینامیکی به کار برده شد. پوشش های ماورا و باریک از نوع آمینوپروپی توکسیلین یا از نوع گلاتاررالدید بر روی سطح مشترک جذب شده اند که به وسیله اندازه گیری کردن طیف شعاعی رزونانس کریستالی فوتونیک و نسبت شدت تغییر در اندازه گیری های انعکاسی مختلف آشکار شده بود. یک محدوده آشکارسازی به مقدار 6*10-5 نانو متر برای ضخامت لایه مولکولی به دست آمده بود که مطابق با محدوده آشکارسازی برای جذب آنالیت به مقدار 06/0 pg/mm2 یا یک شاخص انکساری تفکیک پذیری به مقدار 3*10-8RIU بوده است، این نشان دهنده یک بهبود مشخص نسبی برای جدید ترین تکنولوژی سیستم ها براساس رزونانس پلاسمون سطحی می باشد.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 9 صفحه
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 11 صفحه



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

 

ترجمه مقاله مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

قیمت:150000ریال

 

 

موضوع :

ترجمه مقاله مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

Abstract

خلاصه

Purpose

هدف

Increasingly, customer relationship management (CRM) is being viewed as a strategic, process-oriented, cross-functional, and value-creating for buyer and seller, and a means of achieving superior financial performance.

به مقدار زیاد و قابل توجهی مدیریت کردن رابطه مشتری (CRM) به عنوان یک روش، فرایند جهت دار، با چندین عملکرد متقاطع، ارزش گذار برای خریدار و فروشنده و به معنای یک سطح کارایی مالی برتر مشاهده شده است.

However, there is a need for a more holistic view of cross-functional as it relates to CRM.

به هر حال یک نیاز برای بشتر کل نگری از نقطه نظر دیدگاه عملکرد چندگانه و متقاطع وجود دارد چنان چه آن مرتبط با CRM می باشد.

The purpose of this paper is to describe a macro level cross-functional view of CRM and provide a structure for managing business-to business relationships to co-create value and increase shareholder value.

هدف از این مقاله توصیف کردن یک سطح بزرگ تری از عملکرد چندگانه و متقاطع از نقطه نظر CRM می باشد که یک ساختار را برای مدیریت کردن روابط تجاری برای ایجاد کردن دوگانه ارزش و افزایش دادن ارزش سهامدار فراهم می سازد.

Design/methodology/approach

طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه

In order to identify the sub-processes of CRM at the strategic and operational levels as well as the activities that comprise each sub-process, focus group sessions were conducted with executives from a range of industries.

به منظور تعیین کردن تحت فرایندهای CRM در سطوح اجرایی و استراتژیک و به علاوه فعالیت هایی که هر تحت فرایند را مقایسه می کنند، جلسات گروه بر روی اجرایی شدن محدوده ای از صنایع متمرکز گشت.

The focus groups were supplemented with visits to companies identified in the focus groups as having the most advanced CRM practices.

گروه های متمرکز کننده با بازدید کردن از شرکت های تعیین شده در گروه های متمرکز کننده به عنوان داشتن بیشترین پیشرفت CRM تکمیل گشتند.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 33 صفحه



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<      1   2   3   4      >