سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

دانلودطرح توجیهی نصب و راه اندازی کارخانه کیک و کلوچه

قیمت:50000ریال

مقدمه:

از آنجائیکه این طرح ماهیتاً دارای ارزش افزوده پائین می باشد وقسمت اعظم قیمت تمام شده را مواد اولیه آن تشکیل میدهد لذا با تغییر در تکنولوژیهای تولید که آنها در نوع خود بسیار محدود می باشد تغییرات خیلی ناچیزی در قیمت تمام شده ایجادمی شود. لذا ویژگیهای برتر و بالاتر در این طرح صرفا مربوط به کیفیت تولید محصول می باشد که لازمه کنترلهای کیفیت در مرحله خمیرگیری و پخت و بسته بندی را طلب می نماید و در کنار اینها توجه به ذائقه مصرف کننندگان نیز حائز اهمیت می باشد در این طرح نیز تکنولوژی متداول تولید کیک وکلوچه استفاده شده است و قیمت تمام شده محصول براحتی قابل رقابت با محصولات مشابه داخلی می باشد.

نقطه سربسر تولید:

در نقطه سربسر تولید در آمد حاصل ا زفروش معادل مجموع هزینه های ثابت و متغیر تولید خواهد بود

هزینه‏های متغیر+ هزینه های ثابت اولیه= درآمد حاصل از فروش

(مقدار تولید× هزینه متغیر واحد محصول) + هزینه ثابت سالانه= قیمت فروش واحد× مقدار تولید در نقطه سربسر

نقطه سر بسر

تن278 XC=

نقطه سربسر تولید معادل قریب6/55% ظرفیت تولید طرح می باشد که با توجه به سادگی تولید محصول و پائین بودن سطح پیچیدگی دستگاههای خط تولید که موجب سهولت نگهداری تعمیرات آنها می گردد. کارخانه قادر خواهد بود همواره در ظرفیتی بمراتب بالاتر از نقطه سربسر و درحد ظرفیت 500 تن درسال کارکند.

نرخ بازدهی سرمایه:

سود ویژه کارخانه پس از کسر مالیات در سال اول سالانه000/616/23 ریال و در سالهای بعد در جدول سود وزیان برآورده شده است. (بدیهی است با توجه به آئینامه های مالیات در هر

مقطع زمانی و در شرایط خاص مبلغ سود تغییر پیدا کند. ضمنا مالیات معادل 205% سود عملیاتی در نظر گرفته شده است) و از طرفی با توجه به اینکه مبلغ سرمایه گذاری ثابت معادل 417/190/64 ریال می باشد لذا نرخ برگشت سرمایه و مدت آن بشرح زیر محاسبه می‏شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

دانلود طرح توجیهی احداث هتل

قیمت:30000ریال

مقدمه ………………………….. 1

بررسی اقتصادی ……………………. 3

چکیده طرح ……………………….. 4

مشخصات فنی هتل …………………… 5

برآورد هزینه ها و سرمایه گذاری …….. 6

برآورد هزینه ساختمان و زمین ……….. 6

برآورد هزینه های تأسیساتی و تجهیزاتی و زیربنائی 6

هزینه های قبل از بهره برداری ………. 8

برآورد هزینه های جاری …………….. 9

برآورد هزینه حقوق و دستمزد پرسنل …… 9

هزینه های سوخت آب و برق و تلفن …….. 10

هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک …. 11

هزینه های پیش بینی نشده …………… 11

خدمات بیمه ………………………. 12

جمع هزینه های جاری ……………….. 12

سرمایه در گردش …………………… 12

محاسبه بازپرداخت تسهیلات بانکی ……… 13

محاسبه درآمدهای هتل ………………. 14

محاسبه تراز هزینه ها و درآمدها …….. 16



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

دانلودطرح توجیهی احداث مرغداری گوشتی به ظرفیت 10000 قطعه

قیمت:35000ریال

- خلاصه طرح :

احداث و ایجاد مرغداری گوشتی ده هزار قطعه ای در زمین استیجاری که مدت زمان اجاره حداقل 10 سال می باشد. مدت زمان اجرائی طرح تا زمان بهره برداری حداکثر به مدت یکسال می باشد و از ابتدای سال دوم بهره برداری از طرح آغاز می شود. و در طول چهار سال و با احتساب یکسال اول که به عنوان تنفس در نظر گرفته می شود متقاضی می تواند ظرف مدت
5 سال وام اعطائی را به طور کامل پرداخت نماید.

2- مقدمه :

به موجب مطالبات و پژوهش های کارشناسی کارشناسان بخش تولید از نهاده های خارجی و داخلی استخراج این طرح به شرح زیر می باشد:

از بین طرحهای خدماتی، تولیدی و خدماتی- تولیدی و …، طرحهای تولیدی از ریسک پذیری بسیار بیشتری برخوردار هستند. در ضمن میزان سود یا بازگشت سرمایه طرحهای تولیدی با توجه به میزان سرمایه اولیه در کوتاه مدت نسبت به طرحهای خدماتی بسیار ناچیز است. ولی بازگشت سرمایه و سود آن در طرحهای تولیدی در درازمدت قابل مقایسه با طرحهای خدماتی می باشد. از طرف دیگر در اکثر طرحهای تولیدی حداقل سرمایه اولیه لازم جهت شروع و راه اندازی طرحها بسیار سنگین می باشد. با توجه به دلایل ذکر شده شروع اکثر طرحهای تولیدی مخصوصاً در بخش کشاورزی که به خاطر عوامل مختلف مانند آفتها و بیماریها و حوادث و بلایای طبیعی ریسک پذیری بالاتری نسبت به سایر طرحهای تولیدی صنعتی دارند، برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی بسیار مشکل است. هر چند در حال حاضر با حمایت بانک کشاورزی تسهیلات بسیار مناسبی برای شروع چنین طرحهای کشاورزی به فارغ التحصیلان پرداخت می گردد، ولی با توجه به دلایل ذکر شده در ابتدای بحث به نظر می رسد که راهکارهایی جهت به ثمر رسیدن تسهیلات اعطائی باید جستجو گردد.

در این راستا مطالعاتی جامع همراه با آزمایش عملی نتایج حاصله از مطالعات توسط متقاضی در مورد مرغداری گوشتی صورت گرفته است. در مورد مرغداری گوشتی از نظر جواز به طور کامل اشباع شده است، ولی میزان مرغ گوشتی تولید شده بسیار کمتر از ظرفیت جواز صادر شده است. زیرا اکثر مرغداری های بزرگ در مناطق آلوده قرار داشته و به علت عدم چاره جوئی صاحبین مرغداریها برای کنار آمدن با شرایط ایجاد شده، این مرغداریها یا خالی مانده اند و یا برای مصارف به غیر از مرغداری به کار می روند. و در نهایت اگر خیلی خوشبین باشیم مرغداری توسط صاحبان آن برای چند دوره اجاره داده می شود. پس میزان تولید از میزان پتانسیل به مراتب کمتر است.در مورد مرغداری گوشتی بخش اعظم سرمایه اولیه موردنیاز به ساخت مرغداری و مهمترین قسمت آن خرید زمین موردنیاز مرغداری اختصاص می یابد. برای کاهش این سرمایه موردنیاز می توان به جای خرید زمین، از زمینهای استیجاری به مدت زمان حداقل دوره بازپرداخت و برگردانده شدن سرمایه استفاده کرد. همچنین به جای ساخت سالنهای سوله ای شکل و بسیار مقاوم می توان از سالنهای ضربی با به کار بردن مصالح کمتر استفاده کرد. تا اولاً میزان سرمایه اولیه موردنیاز به شدت کاهش یابد. و ثانیاً در طول مدت طول عمر ساختمان های احداث شده وضعیت مالی متقاضی به حدی بهبود خواهد یافت که هم به خرید زمین و هم به ساخت سالنهای جدید با تکنولوژی روز مبادرت خواهد کرد و ساختمانهای قدیمی به عنوان انبار و تاسیسات جانبی مرغداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

دانلود طرح توجیهی تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص کودکان بین 4 الی 7 سال

قیمت:30000ریال

خلاصه اجرایی (مدیریتی):

تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص کودکان بین 4 الی 7 سال در جهت رسیدن به آرمان های آژانس که با تأسیس آن به طور مستقیم 15 شغل مستقیم و 50 شغل غیرمستقیم بوجود می آید.

بخش اولیه (نمای ذهنی):

بیان آرمان های کسب و کار:

برای بیشتر مردم، بیکاری اوقات فراغت محسوب می شود ولی بررسی های آماری نشان داد که آنچنان که معلوم است کودکان بین 4 الی 7 سال تا زمانی که به سن آموزش رسمی برسد اوقات فراغت بسیاری وجود دارد ولی به دلیل کارآمد نبودن روش های گذراندن ساعت بیکاری متداول اغلب کودکانی که در مهد کودکها و… پرورش می یابند بعد از گذراندن این مدت نه چندان اطلاعات کافی پیدا می کنند و شاید کودکان عبوس در آینده باشند و این مهم نیازمند آن است که اوقات کودکان به شکل تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان کودکانی فعال، شاداب و موفق و خودکفا در آینده داشته باشیم.

بیان ماموریت کسب و کار:

این آژانس با استفاده از مدیران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نیازهای کودکان و آرمان های آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعی اوقات فراغت جدید و مدرن و قابل پیگیری را به کودکان می آموزد که این خود آن ها هستند که می توانند اوقات را برنامه ریزی کرده و اجرا کنند و در این مدل کسب و کار برای کودک و افکار او ارزش قائل شده ایم.

توصیف کسب و کار

معرفی کسب و کار

برنامه ریزی یک روزه برای اوقات فراغت کودکان که به 2 صورت است 1- خانوادگی 2- مهدکودک ها و پیش دبستانی ها

معرفی محصول یا خدمت

طراحی و اجرای گردش یک روزه از 9 صبح الی 4 بعد از ظهر با اهداف از پیش تعیین شده از جمله دیدن از مناطق دیدنی (فرهنگی، تاریخی، شهر بازی و…) و بازی های آموزندة گروهی و… که به رشد فکری و اجتماعی شدن کودکان کمک می کند.

تحلیل صنعت

صنعت گردشگری با توجه به صنعتی شدن جوامع و دوری از شادیهای سنتی قبل از نیاز به گردش و تمدد اعصاب جزء ضروری ترین وسایل زندگی همپایه با مسکن و پوشاک است و این عصر، عصر گردشگری نیز محسوب می شود.

نقاط ضعف اساسی

1- آشنا نبودن خانواده ها با این نوع شرکت های آژانس

2- کم اعتمادی تفکر عمومی به این صنعت در ایران و…

نقاط قوت اساسی

1- چون این آژانس گروهی اداره می شود تصمیمات گروهی، میزان شکست و سلیقه ای بودن نظرات را کاهش می دهد.

2- تأکید بر نیازهای مشتریان و حمایت از آن.

3- حمایت دولت از این طرح با مشارکت 50% یکی از سازمان های دولتی (میراث فرهنگی)

4- تسهیل برنامه ریزی برای بهره مندی بیشتر از اوقات طرد شده ی آن ها

تهدیدات قابل ملاحظه

1- وجود مسائل و مشکلات این شاخه از صنعت

2- بدی آب وهوا در روز گردش که باعث تعطیلی آن و ضرر آژانس می شود.

3- افزایش بهای مواد غذایی، وسایل حمل و نقل

4- وجود رقبا و کم اعتمادی خانواده ها به این نوع برنامه ریزی

فرصت های قابل ملاحظه

1- پیروی از اصل تخصص که موجب بالا رفتن توانایی و کارایی افراد می شود.

2- وجود تنوع زیاد برای انتخاب مشتری

3- استفاده از فناوری و مهارت های ویژه در رابطه با ارائه خدمات مربوطه

برنامه بازار و بازاریابی

توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و…)

بازار هدف این آژانس، خانواده ها، اماکن عمومی و… است که اصولاً از طریق معرفی تجربه کنندگان است و به نوعی مشتری درخواست دهنده است.

تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و…)

در این شهرستان 3 شرکت آژانس مسافرتی مشغول فعالیتند که 2 شرکت ماهان و زائر فعالیت های گردشگری مذهبی دارند و آرام سیر فعالیت های گردشگری خارجی و این آژانس تنها آژانس مسافرتی داخلی یک روزه محسوب می شود و ورود و خروج به این صنعت با توجه به تخصص و شرایط است و آسان نیست.

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

همان طور که ذکر شد امکان آن که این خدمات مورد توجه قرار گیرد زیاد است و موقعیت خوبی می تواند داشته باشد.

2- استراتژی قیمت

قیمت ها اکثراً با توجه به شرایط اقلیمی و طبع افراد جامعه برنامه ریزی شده و چون هدف یک روزه است و هزینه اقامت شب جزء آن نیست هزینه ها بسیار کم خواهد بود.

3- استراتژی مکان

موقعیت مکانی این خدمات حومه و حداکثر 100 کیلومتری شهر است که اصولاً فضاهای سبز و روستاهای زیبا هدف گردشگری هستند.

4- استراتژی توزیع

توزیع به صورت عمومی اجراء می شود و مخصوص نهاد خاصی نیست.

5- استراتژی جذب مشتری

1- تبلیغات 2- تجربه خود مشتری 3- کاهش قیمت 4- کیفیت گردش 5- میزان باروری آموزشی و شاد بودن آن با توجه به موقعیت سنی کودکان

برآورد میزان تقاضای بازار (برای یک و دو سال آینده)



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام

قیمت:30000ریال

در مراحل مختلف ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام ساز و کار پیچیده ای بکار نرفته که شناخت ان مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی باشد. نحوه فعالیت و چرخه ی ایجاد درامد در این گونه باشگاهها تا حد زیادی به سالن های ورزشی دیگر شباهت دارد و تفاوت انها در نیاز به تجهیزات بیشتر می باشد. شاید در یک باشگاهی که هنرهای رزمی تعلیم داده میشود تنها داشتن تجهیزاتی مانند یک کیسه ی مشت زنی و چند عدد میت کافی باشد ولی در یک سالن بدن سازی حد اقل 20 نوع دستگاه مختلف مورد نیاز است که در فصل چهارم به ان اشاره خواهیم . نحوه تعلیم به افراد در سالن های بدن سازی نیز نسبت به ورزش های دیگر متفاوت است. در اینگونه باشگاهها یک مربی که تخصص و تجربه ی بالایی باشد می بایست برای تنظیم برنامه ی تمرینی به هنر جویان در استخدام مجموعه باشدو تنها دو جلسه حضور مربی در باشگاه در طی هفته کافی میباشد.
مربی دیگری که تخصص و تجربه ی پایین تری داشته باشد برای تعلیم نحوه ی انجام تمرینات به هنرجویان طبق برنامه اختصاصی هر فرد باید به طور دایم در باشگاه حضور داشته باشد.
مدیران باشگاهها برای جذب بیشتر افراد نیمه اول روز را به تمرین خانمها اختصاص داده و ساعات کار باشگاه را به دو قسمت صبح (خانمها) و بعد ظهر (اقایان ) تقسیم میکنند.به همین دلیل میبایست یک مربی خانم که در رشته ی ایروبیک دارای تخصص میباشد در باشگاه حضور داشته باشد.
برای نظافت سالن نیز با یک شرکت خدماتی قرار داد میبندیم که در طول هفته دو جلسه شخصی را که دارای فیزیک مناسبی باشد برای نظافت در اختیار باشگاه قرار دهند.
مدیریت مجموعه نیز باید به طور تمام وقت در مجموعه حضور داشته و علاوه بر نظارت بر فعالیت ها و عملکرد افراد از متقاضیان ثبت نام بعد از تشریح قوانین و مقررات مجموعه ثبت نام به عمل آورد.
فصل دوم :مطالعه بازار کسب و کار (تقاضا )
منطقه تاسیس باشگاه در یک محله ی نسبتا پر جمعیت و دارای جمعیت جوان واقع شده.
در این منطقه 7 باشگاه پرورش اندام قرار دارد که بر حسب تجهیزات بیشتر و با استاندارد بالاتر توانسته اند ورزشکاران بیشتری جذب کنند. نگاهی کلی به باشگاهها “ تعداد هنر جویان و درامد متوسط انها خواهیم داشت .
1-باشگاه پرورش اندام ایران:این باشگاه ار لحاظ تجهیزات یکی از بهترین
باشگاههای سطح شهر و حتی در سطح بهترین باشگاههای کشور است .این باشگاه مجهز به استخرو سونا و جکوزی وسالن پرورش اندام کاملا مجهزو سالن بازی های کامپیوتری و رستوران و پارکینگ اختصاصی می باشد. وجود سونا در یک مجموعه باعث جذب بیشتر افرادی می شود که دارای اضافه وزن می باشند و به خصوص خانم ها که خواهان کاهش وزن خود هستند .سالن پرورش اندام این مجموعه مجهز به دستگاه های دیجیتالی مدرن می باشد که کمترباشگاهی در سطح کشور اینگونه تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد.
همین باعث می شود که افراد زیادی و خصوصا ورزشکاران با تجربه به این
باشگاه جذب شوند. وجود سالن بازی های کامپیوتری از این لحاظ دارای اهمییت است که در فصول سرد سال ورزشکاران بعد از تمرین بدنشان درجه ی حرارت بالایی دارد و باید پس از تمرین و پیش از ترک باشگاه حداقل نیم ساعت را در داخل محوطه ی باشگاه بگذرانند تا دمای بدن به حالت عادی برگردد.وجود رستوران باعث میشود که ورزشگاران با توجه به این که قبل و بعد از تمرین به غذاها و نوشیدنی های انرژی زا نیاز دارند” بتوانند با صرف کمترین زمان به این نوع غذاها و نوشیدنی ها دسترسی پیدا کنند.شهریه ی اخذ شده از افراد در این مجموعه متناسب با تجهیزات ان بالا بوده و حدود 250000 ریال در ماه میباشد.
دومین باشگاهی که مورد بررسی قرار گرفت باشگاه اندام پوریای ولی میباشد که دارای وسایل کاملا استاندارد و همچنین سونای خشک میباشد.فضای سالن این باشگاه نسبتا کوچک میباشد پس نمیتواند افراد زیادی را جذب کند ولی به دلیل مناسب بودن تجهیزات افراد زیادی در این باشگاه عضویت دارند.شهریه ی این باشگاه در صورت استفاده از سونا ماهانه 100000 ریال و در غیر این صورت 50000ریال می باشد.
باشگاه دیگری که مورد بررسی قرار گرفت سالن پرورش اندام فاتح می باشد.
این باشگاه تجهیزاتی مانند سونا واستخرو…..را ندارد ولی شاخصه های دیگری داردکه باعث جذب ورزشکارا ن زیادی در مدت کوتاهی که از افتتاح باشگاه گذشته است شده.وسایل و تجهیزات بدن سازی این باشگاه کاملا استانداردو به تعداد زیاد می باشد و این باعث می شود که در ساعات پر ازدهام کار باشگاه که در بین ساعات 5 بعد از ظهر الی 9 شب می باشد ورزشکاران با کمبود وسایل مواجه نشوند و نیازی نباشد برای انجام یک حرکت مدت زیادی منتظر بمانند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<      1   2   3   4   5   >>   >