سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

عنوان انگلیسی مقاله: Employee management systems and organizational contexts a population ecology approach

عنوان فارسی مقاله: سیستم های مدیریت کارکنان و زمینه های سازمانی؛ رویکرد اکولوژی

چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله ایجاد مدلی تئوریک از ویژگی¬ها و عوامل تعیین¬کننده¬¬ شکل¬های مختلف مدیریت کارکنان، مدیریت ساده، مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی (HRM) می¬باشد.
رویکرد؛ روش¬شناسی، طراحی: این مقاله براساس کاری در رابطه با مدیریت منابع انسانی از طریق یکپارچه¬سازی مدیریت انتقادی، اکولوژی جمعیت و روابط صنعتی و به منظور توسعه مدلی مفهومی از خصوصیت مدیریت کارکنان و عوامل تعیین¬کننده¬اش می¬باشد.
نتایج: این چارچوب، گامی حائز اهمیت به سوی تفکر درباره¬ عوامل تعیین¬کننده و خصوصیت سیستم¬های مدیریت کارکنان ارائه می¬دهد.
کاربردهای عملی: نوع¬ شناسی از 6 شکل مدیریت کارکنان در هر دو زمینه های متحد و غیرمتحد ایجاد شده است. این مقاله تجدیدنظری به رویکرد جهانی HRM محسوب می¬شود و دیدگاهی از فنون مدیریت کارکنان و عوامل عیین¬کننده¬اش ارائه می¬دهد.
ارزش، اصالت: با وجود قانون¬مندی تحقیقات HRM، بحث اندکی در باب نقش زمینه در تحت تأثیر قراردادن ویژگی HRM یا مدیریت کارکنان در کل وجود دارد. این مقاله به دنبال جستجوی چگونگی تأثیرگذاری زمینه سازمانی بر خصوصیات مدیریت کارکنان به واسطه¬ تئوری اکولوژی جمعیت، می باشد.

 


ارسال شده در توسط filemarkt aa
عنوان انگلیسی مقاله: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط کارکنان – درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات
چکیده ترجمه:
مدیریت روابط کارکنان (ERM) ، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.
مقدمه :
برای برهه ای از زمان، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM با استفاده گسترده ای از مدیریت روابط کارکنان یا CRM بوجود آمده و هدفش در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه ی پرسنل می باشد. در نتیجه یک مفهوم کلی از، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فناوری کارآمدی در مدیریت اینکه شرکت ها چگونه با کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند ، برداشت می کند. مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه می دهد. ارزش های عمده ای که به کارکنان وعده داده شد ، داشتن بیشترین رضایت مندی از نیازهای فردی شان بود، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده ی کارکنان، ارزش های وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است.

 


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی نبات و آبنبات

قیمت:180000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی نبات و آبنبات

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

نبات و آبنبات یکی از ساده ترین شیرینی‌ها جهت مصرف می‌باشند. هم از نظر مصرف در مراسم و جشنها و نیز از لحاظ پزشکی نیز در بعضی موارد افت فشار در بیماران، ساده‌ترین راه برای بهبود حال مریض مصرف نبات می‌باشد. در عین حال از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و از لحاظ تنوع در طعم نیز بسیار متنوع می‌باشد. از دیگر موارد مصرف نبات می‌توان به طعم دهی به دیگر موارد غذایی اشاره کرد و در طعم شیرینی جات و کیک‌ها از پودر نبات و آبنبات می‌توان استفاده کرد.برای نبات و آبنبات مانند تمام مواد غذایی که از لحاظ مصرف وسعت زیادی دارند، می‌توان کالاهای جایگزین دیگری در نظر گرفت، مانند انواع شکلاتها، تافی‌ها و دیگر شیرینی‌جات که در بازار مصرف موجود باشد. اما هیچ یک از مواد غذایی خود با توجه به شرایط سادة تولید نبات و آبنبات و تنوع در تولید و سهولت در امر تأمین مواد اولیه جایگزین این دو محصول نخواهند بود و همواره این محصولات در بازار مصرف جایگاه ویژه‌ای برای خود دارند.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی تولید انواع کابینت ام دی اف (MDF)

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی تولید انواع کابینت ام دی اف (MDF)

ظرفیت سالیانه: 2000 متر مربع در سال

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

مقدمه :

با توجه به کاربرد محصولات در دو گروه کلی خانگی و اداری تقسیم بندی می شوند. در هر دو گروه محصولات به صورت کالای نهایی مصرف می شود. کابینت و کتابخانه در مصارف خانگی و میزاداری ، کتابخانه و فایل در بخش اداری به کار میروند MDF روکش شده) به دلیل خواصی چون مقاومت در برابر ) استفاده از محصولات ساخته شده ازرطوبت و خش در مصارف مذکور گسترش یافته است به طوری که در حال حاضر رقیب عمدهای برای محصولات فلزی و چوب طبیعی می باشد.همچنین الگوی مصرف خانگی و اداری از استفاده محصولات فلزی به محصولات چوبی و عمدتا MDF تغییر یافته است ، به طوریکه در منازل و اداره ها کابینت های MDF محصولات ساخته شده از. MDF رواج یافته است. محصولات دکوراسیون اداری-تجاری-مسکونی،کمد دیواری،کابینت آشپزخانه و.)خود را علاوه بر جنس "mdf می توان از جنس "لترون"و"نئوپان با توجه به خواست مشتری انجام داد (هر چند بعلت عدم برخورداری این مواد از کیفیت مناسب و موردتائید نمی باشد و در عین حال باهدف تشویق مصرف کنندگان به خرید و استفاده از محصول باکیفیت کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید سعی در ارائه بهترین محصول می باشیم.

فهرست مطالب :

بررسی اقتصادی

معرفی محصول

معرفی مجری

جداول

هزینه های سرمایه گذاری طرح

جزئیات هزینه های سرمایه گذاری

زمین

ساختمان ها

تاسیسات

ماشین آلات

اثاثه اداری

هزینه های پیش بینی نشده

سرمایه در گردش

مواد اولیه و بسته بندی

حقوق و دستمزد

پیش بینی درآمد حاصل از فروش محصولات

محاسبه نقطه سربه سر

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی احداث کارخانه یخ

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی احداث کارخانه یخ ( ظرفیت 5400 تن )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

یخ در زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد، در اغلب منازل کارگاهها و کارخانه ها و مراکز صنعتی و رستورانها و بیمارستانها و غیره ... نیاز به مصرف آن دارند، برای مسافرین نیز به منظور مطلوبیت مانند نوشابه و آب آشامیدنی در فصول گرم سال مصرف ویژه ای دارد، در مصارف صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی برای کوتاه مدت کاربرد خاص خود را دارا خواهد بود، زیرا امکانات ایجاد سردخانه و وسایل سردکننده بعلت گرانی مقرون به صرفه نیستند. در چنین مکانهایی تنها راه نگهداری مواد غذایی در کوتاه مدت در پناه یخ خواهد بود نظیر فروشگاههای سیار فروش مرغ و ماهی و مواد کیسه ای حمل و نقل دار و نظایر آن نیاز مبرم به یخ دارد بویژه مسافران که امکانات سرد کننده به همراه ندارند نیاز شدید به یخ خواهند داشت . به همین منظور احداث واحدهای یخ سازی در مکانهای مختلف کشور ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >