سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

گزارش کارآموزی کوره

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

گزارش کارآموزی کوره

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه و تاریخچه

این شرکت در سال 1355 توسط حاج علی اصغر حاجی بابا تاسیس شد. ابتدا شرکت در زمینی به مساحت حدودا پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل هزار متر مربع در سال 1350 کلنگ خورده و در سال 1355 به طور رسمی راه اندازی می شود. این کارخانه در سالهای بد یک طرح توسعه داشت که بر اساس آن خطوط تولید ماهیچه (ترموشوک) و شات بلاست و قالبگیری به دو خط افزایش یافته است.

این شرکت در زمینه تولید انواع دیگهای چدنی شوفاژخانه و نیز پکیج (package) فعالیت دارد. میزان تولید ذوب در این کارخانه 70-60 تن در روز و حدود 17000 تن در سال است. این شرکت دارای پنج سوله بزرگ است و پرسنل آن حدود 300 نفر می باشد.ماشین آلات، تجهیزات و دانش فنی تولید از کارخانه آهلمن آلمان خریداری و تولید تحت لیسانس این شرکت آلمانی آغاز گردید. در شروع تولید مواد اولیه مورد نیاز از خارج تامین می شد اما به مرور شرکت استفاده از مواد اولیه داخلی را در دستور کار خود قرار داد. به طوریکه امروزه کلیه مواد اولیه به استثنای کربن از منابع داخلی تامین می شود. مهمترین مواد اولیه مصرفی در شرکت عبارتند از: ماسه سیلیسی، بنتونیت ، پودرزغال، فروسیلیسیم، فرومنگنز، رزین ترموشوک، رزین کلدباکس (Cold box)، آهن قراضه و کربن.

 

تولیدات شرکت:

محصولات تولیدی در شرکت صنعتی شوفاژکار عبارتند از:

1- پکیج(به صورت مونتاژ شده) 2- دیگ سوپر 300 ( به صورت فله ای و مونتاژ شده)

3- دیگ 300 4- دیگ 400 5 - دیگ سوپر 400 6- دیگ توربو(TURBO) 7 - دیگ 1300(سوپر هیت)

محصولات صادراتی:

8- دیگ شهبا

9- دیگ NG

10- دیگ مستر(Master )

در شرکت صنعتی شوفاژکار در حال حاضر انواع دیگ چدنی در 10 خانواده فوق، در ظرفیت

Kcal/h 1300000-18000 تولید می شود. شرکت در حال حاضر تولید 10000 تن انواع دیگ چدنی را در برنامه کار خود قرار داده است. این شرکت 10 درصد محصولات خود را به کشورهایی نظیر افغانستان، پاکستان، اردن، سوریه و یونان صادر می کند.

تجهیزات مورد استفاده در شرکت:

4 کوره ذوب القایی بدون هسته هر یک با ظرفیت 8 تن،یک کوره نگهدارنده بدون هسته با ظرفیت 55تن ، یک کوره بارریز هسته دار با ظرفیت 13 تن با قابلیت ریخته گری اتوماتیک ، تجهیزات ماسه سازی با ظرفیت 100 تن در ساعت – خط قالبگیری Jolt squeeze ساخت شرکت BMD آلمان ،تجهیزات Shot blasting ، تجهیزات مخصوص ماشین کاری دیگهای چدنی ، تجهیزات پیشرفته قالبسازی از جمله دستگاههای CNCاز مهمترین تجهیزات مورد استفاده در این شرکت می باشند.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

مجتمع فرهنگی ورزشی شهر بابل

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

مجتمع فرهنگی ورزشی شهر بابل

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

مسئله اوقات فراغت و چگونگی گذراندن آن از مسائل بسیار مهم برای افراد جامعه بخصوص شهرهای کوچک می باشد و تاثیر زیادی در پرورش افراد جامعه خواهد داشت. به طوریکه اگر در مسیر صحیح قرار بگیرد موجبات پیشرفت آن را فراهم آورده و در غیر این صورت موجب افزایش بزهکاری، اعمال نادرست و در کل زوال و نابودی شهر و مردمانش می شود.

شهر بابل از شهرهای استان مازندران می باشد که دارای جمعیت جوان به نسبت زیاد می باشد و از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد. بنابراین گذراندن اوقات فراغت بسیار مهم می باشد و مکانی که بتوان مورد استفاده جوانان از نظر علمی، فرهنگی، تفریحی قرار بگیرد تقریباً وجود ندارد. یا لااقل در اختیار عموم نیست. بنابراین ایده طراحی چنین مرکزی بر اساس دو اصل استفاده از فرهنگ و طبیعت منطقه پایه گذاری شد. و سعی خواهم کرد که در طراحی مسائل زیر را مد نظر داشته باشم.

-استفاده از فرهنگ بومی منطقه

-استفاده از طبیعت منطقه

-امکانات و پتانسیل های منطقه ! اقلیم، جاذبه های گردشگری و ... دید و منظر

- محدودیت ها و مشکلات ! فقدان مدیریت شهری و .... نبود امکانات مالی، نبودن ضابطه در ساخت ساز شهری و ...

1-2- خلاصه ای از علت انتخاب موضوع:

در طی سالهای اخیر شاهد رشد سریع شهر بوده ایم بدون اینکه رشد چشمگیر در زمینه سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی را شاهد باشیم. جمعیت کثیری بدون در دسترس داشتن محیطی مناسب، در زمانهای آزاد به سمت پارکهای کوچک شهری و حتی فضاهای کنار خیابانهای اصلی رو می آورند و آرامش از دست رفته خود را در آن جا جستجو می کنند. با توجه به شناخت بومی منطقه و آشنایی با مشکلات و معضلات فرهنگی – اجتماعی موجود در شهر در نگاه اول نیاز به طراحی مجموعه فرهنگی – ورزشی – تفریحی که پاسخگوی برخی از مسائل فوق باشد در محدوده ضروری به نظر می رسد. با توجه به اینکه من خود شناخت کاملی از مسائل و معضلات شهری و اجتماعی آنجا دارم طراحی این مجموعه که از مهمترین و ضروری ترین احتیاجات مردم فرهنگ دوست آن منطقه می باشد را به عنوان موضوع پروژه خود برگزیده ام.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی

قیمت:300000ریال

 

موضوع :

بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده

پژوهش حاضر به منظور رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی دخترانه ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان مشهد انجام گرفت. فرضیه اساسی در این پژوهش آن است که بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ارتباط معنی داری وجود دارد.

جامعه اماری در این تحقیق کلیه مدیران مدارس راهنمایی دخترانه (20نفر) و کلیه معلمان (220 نفر) در ناحیه 2 شهر مشهد است.

گروه مورد بررسی کلیه مدیران مدارس راهنمایی دخترانه (20N=) است. بنابراین برای گروه مدیران از روش سرشماری بجای نمونه گیری استفاده شده است و حجم نمونه برای گروه معلمان 55 نفر می باشد. ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش را در یک پرسشنامه محقق ساخته تحت عنوان (اثر بخشی مدیران) که برای تعیین اثر بخشی مدیران توسط معلمان مربوطه تکمیل می گردید و دیگر یک تست (مقیاس عزت نفس آیزنک) برای تعیین عزت نفس مدیران که توسط خود مدیران پاسخ داده می شود تشکیل می دهد.

روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی استفاده شده است.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی

قیمت:200000ریال

 

موضوع :

مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه
سازمان یادگیرنده سازمانی است که با ارتقای دائمی ویادگیری فردی، گروهی ودر نتیجه یادگیری سازمانی کارکنان، موجبات تکامل وبالندگی و پویایی افراد و سازمان را در تعادل با محیط متغیر فراهم می‌سازد. در یادگیری‌ سازمانی ترتیبی اتخاذ می‌شود که با ایجاد ارتباط بین آگاهی‌ها و دانش فردی اعضای سازمان که از تجربیات کاری و سایر مجاری کسب دانش فرا گرفته شده «نوعی دانش جمعی و سازمانی حاصل آید. (الوانی، 1383-ص21)
سازمان یادگیرنده مفهوم نوینی است که همراه با پیچیده شدن محیط سازمان‌ها مطرح شده است. هر چقدر عدم اطمینان محیطی ناشی از پچیدگی و تغییرات آن بالاتر باشد سازمان‌ها برای تطبیق خود با تحولات محیطی نیاز شدیدتری به دانش و آگاهی گسترده از عوامل محیطی پیدا می‌کنند.
مفهوم سازمان یادگیرنده با توجه به پیچیدگی روزافزون محیط سازمانی و افزایش عدم اطمینان در محیط، مفهوم بسیار معتبری است توانایی سازگاری سازمان با محیط متغیر به یادگیری بستگی دارد. برای رقابت با سازمان‌های دیگر،یک سازمان باید بهتر از آنها یاد بگیرد و دانش خود را سریعتر و گسترده‌تر از آنها در سراسر سازمان به کار بندد. امروزه، سازمان‌ها و کارکنان آنها، باید پیوسته خود را با شرایط و موقعیت‌های جدید سازگار سازند تا بتوانند در دراز مدت دوام بیاورند. این، واقعیت سازمان‌های جدید است (علاقه‌بند، 1385)

فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق 1
تعریف و بیان مسأله 2
اهمیت مسأله 5
هدف تحقیق 9
سوالات تحقیق 9
تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 10
فصل دوم: ادبیات تحقیق 14
بخش اول: پیشینه نظری تحقیق 18
سیر تحولات نظریه‌های سازمان ومدیریت 18
سابقه سازمان یادگیرنده 21
تئوری یادگیری سازمانی 24
تعاریفی از یادگیری سازمانی 25
سازمان یادگیرنده 28
یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 34
نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی 37
اصول سازمان‌های فراگیر از نظر «پیترسنج» 40
تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمان‌های سنتی 54
بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر 58
چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمان‌های دیگر متفاوت است؟ 60
اجزای سازنده سازمان یادگیرنده 66
سازمان یادگیرنده در آینده 69
راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده 70
راهکارهای اجرایی سازمان‌های یادگیرنده 75
مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده 76
تغیرات ساختاری لازم براساس سازمان یادگیرنده در درون سازمان موجود (مدارس) 78
مدارس یادگیرنده 80
ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده 89
مقایسه‌ مدارس دولتی و غیرانتفاعی 96
بخش دوم: بررسی پیشینه تحقیق 99
نتیجه‌گیری 114
فصل سوم: روش تحقیق 118
روش تحقیق 119
جامعه آماری 120
نمونه و روش نمونه‌گیری 120
روش جمع‌آوری اطلاعات 121
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 122
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافته‌ها 123
اطلاعات توصیفی گروه نمونه 124
جمع‌بندی 131
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات 132
بحث و نتیجه‌گیری 133
محدودیت‌های پژوهشی 134
فهرست منابع 137
ضمائم 142

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

نجات بخشی در ادیان

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

نجات بخشی در ادیان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

به موجب احادیث وارده از ناحیه پیامبر اکرم، صلى‏الله‏علیه‏وآله، و ائمه معصومین، علیهم‏السلام، مندرج در مصادر حدیثى و کتب اختصاصى پیرامون حضرت بقیة‏الله مهدى منتظر، عجل‏الله‏تعالى‏فرجه، یکى از ویژگیهاى قیام جهانى آن حضرت رویارویى و جنگ با کفار و مشرکین و مفسدین فى الارض است‏با سلاحهاى جنگى عصر پیغمبر (از جمله ذوالفقار یعنى شمشیر پیغمبر) و دیگر وسائل از این قبیل که جهت آگاهى تفصیلى خوانندگان محترم را به مصادر مربوطه ارجاع مى‏دهیم.

امام باقر، علیه‏السلام، در این زمینه مى‏فرماید:

... و اما شبهه من جده المصطفى، صلى‏الله‏علیه‏وآله، فخروجه بالسیف و قتله اعداء رسوله، صلى‏الله علیه‏وآله، و الجبارین و الطواغیت و انه ینصر بالسیف و الرعب و انه لا ترد له رایة.

مهدى از این جهت‏با جدش محمد مصطفى، صلى‏الله‏علیه‏وآله، شباهت دارد که با شمشیر قیام مى‏کند و دشمنان خدا و رسولش و زورگویان و طاغوتیان را به قتل مى‏رساند و با شمشیر و ایجاد رعب و وحشت نصرت مى‏یابد و یارى مى‏شود و هیچ یک از پرچمهایش شکست‏خورده بر نخواهد گشت. همچنین امام صادق، علیه‏السلام، در پاسخ ابو خدیجه که از ایشان درمورد حضرت قائم سؤال کرده بود، فرمودند:

کلنا قائم بامر الله واحد بعد احد حتى یجى‏ء صاحب السیف فاذا جاء صاحب السیف جاء بامر غیر الذى کان.

همه ما یکى پس از دیگرى قائم به امر خدا هستیم تا زمانى که صاحب شمشیر بیاید; پس آنگاه که صاحب شمشیر آمد برنامه و دستورى غیر از آنچه بوده به اجرا درمى‏آورد. گویا مراد حضرت از این عبارت آن باشد که پدرانش مامور به تقیه و مدارا بودند و او مامور به جهاد و براندازى ظلم و زور.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<      1   2   3   4   5   >>   >