سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فایل

طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه (با ظرفیت 2496 هنرجو در سال)

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه (با ظرفیت 2496 هنرجو در سال)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مـقـدمـه :

افزایش روزافزون کاربرد رایانه در عصر حاضر ، منجر به ورود آن به حریم زندگی روزمرة افراد شده است .چنانکه امروزه بکارگیری کامپیوتر در زندگی عادی تنها معطوف به زمانی نیست که صرف کار با یک دستگاه رایانه شخصی می‌شود بلکه با استفاده از هر یک از وسایل الکترونیکی منزل یا محل کار یا حتی رانندگی با خودرو ، مشغول بکارگرفتن یک یا چند پردازنده هستیم. با توجه به این مطالب اهمیت فراگیری صحیح علوم رایانه و شیوة بکارگیری این وسیله بیش از پیش فزونی یافته و به تبع آن آموزش علمی و کاربردی این علوم نیز مورد اقبال قابل توجهی واقع می‌گردد. از سوی دیگر افراد جویای کار در حال حاضر بطور فزاینده ای مواجه با فرصتهای شغلی‌ای هستند که مستلزم تسلط و یا حداقل آشنایی با کاربرد کامپیوتر است. اهمیت این مطلب با در نظر داشتن ترکیب سنی جوان جمعیت کشور و نیاز این افراد برای فراگیری نحوة کار با رایانه بمنظور جذب در بازار کار مشخص می‌شود. با توجه به کلیه این موارد ملاحظه می‌شود مراکز آموزشی علوم رایانه که بتوانند این نیاز شهروندان را برآورده سازند مورد توجه افراد جامعه بوده و علاوه بر انجام فعالیت های آموزشی خواهند توانست سود قابل توجهی را عاید صاحبان خود سازند. ضمن اینکه با ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای فارغ‌التحصیلان دانشگاههادر رشته های علوم مهندسی ، بخصوص بانوان سهم بسزایی در رفع معضل بیکاری این قشر ایفا می‌نمایند.

 

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح کارآفرینی تولید اتیل الکل

قیمت:30000ریال

 

موضوع :

طرح کارآفرینی تولید اتیل الکل (اتانول) از ملاس

فرمت فایل : PDF

مقدمه:
اتیل الکل یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی ضروری است که بطور وسیع در ساخت بسیاری از مواد شیمیایی آلی استفاده می گردد. اتانول، سوخت نسبتا خوبی برای موتورهاست و در صنعت، بصورتهای مختلفی استفاده می‌شود. اتانول مورد مصرف در صنعت را معمولاً به دو طریق مصنوعی (سنتزی) و تخمیر تولید می کنند. در روش تولید سنتزی این ماده از مواد نفتی استحصال می‌گردد و در روش تخمیر از مواد غذایی و گیاهان حاوی قند استفاده می‌شود بیشترین اتانول تولیدی در جهان (حدود 93 درصد) از روش تخمیر و فقط حدود 7 درصد از روش مصنوعی تولید می‌گردد. لازم به ذکر است که از کل تولید الکل جهان به روش تخمیر، حدود 65 درصد از طریق تخمیر از محصولات جانبی صنایع شکر (ملاس) و 35 درصد دیگر از تخمیر سایر مواد قنددار مانند ذرت، گندم، خرما و غیره حاصل می‌گردد.
امروزه برای تولید تجارتی آسان آن تخمیر مواد آلی زائد مانند خاک اره و از همه با صرفه تر ملاس پیشنهاد شده است. در فرایند تولید شکر، ملاس حاصل می‌گردد. ملاس شربتی است که حاوی مخلوطی از قندهای کریستال نشده، جامدات غیر قندی باقیمانده از نیشکر یا چغندر، مواد شیمیایی باقیمانده از فرایند تولید و مقداری آب است. ملاس معمولاً چهل درصد وزن چغندر یا نیشکر را تشکیل می‌دهد و یا به عبارتی بطور متوسط (با در نظر گرفتن شکر چغندری و نیشکری) چهل درصد شکر تولیدی می‌باشد.
از جمله مهمترین کاربردهای اتانول در صنعت می توان به صنایع تولید ضد یخ، صنایع رنگ سازی، تولید عطر و ادکلن، تولید مواد ضد عفونی کننده، صنایع تولید دارو و پزشکی،‌ تولید تنتور، بعنوان حلال در تولید جلاها، لاکهای صنعتی و... اشاره نمود. در این طرح توجیهی فرایند کامل تولید اتانول از ملاس بطور کامل تشریح شده است. همچنین لیست تجهیزات مورد نیاز، تجزیه تحلیل هزینه ها، بازده و سود دهی طرح آورده شده است.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی روغن سوخته

قیمت:50000ریال

موضوع :

طرح توجیهی روغن سوخته ( بازیافت مجدد روغن موتور کارکرده)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

در سالهای اخیر استفاده از روغن موتور بازیافت شده امتیاز و اهمیت ویژه ای از نقطه نظر حفظ و نگهداری محصول و صرفه جویی در هزینه ها پیدا کرده است. آنالیز روغن موتور مصرف شده نشان میدهد که در این روغنها معمولاً 15 الی 20 درصد آلودگی و ناخالصی وجود دارد، که میتوان روغن موتور مصرف شده را بعنوان یک ماده خام که جز روغنی و روانکاری آن نسبت به قدرت چسبندگی آن خیلی بیشتر است، در نظر گرفت (معمولاً‌روغنهای کارکرده فاقد چسبندگی هستند). در صورت جداسازی اجزا آلوده کننده موجود در روغن، طی مراحل مختلف تصفیه و پالایش، میتوان به روغن استانداردی دست یافت که همان خصوصیات روغن تازه تهیه شده را دارا باشد. در طرح ارائه شده ضمن تفکیک و تشریح کامل آلودگیهای موجود در روغن موتور کارکرده، روشهای مختلف حذف آنها بطور کامل آورده شده است. همچنین دو فرایند اصلی (فرایند یک مرحله ای و فرایند پیوسته) که در بازیافت مجدد روغن کارکرده، استفاده میشود با یکدیگر مقایسه شده اند. و خصوصیات فیزیکی شیمیایی، شاخصها و فاکتورهای اندازه گیری کیفیت در روغن بازیافت شده و افزودنیهای مختلف که جهت افزایش کیفیت روغنهای صنعتی استفاده میشوند، به طور کامل و به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته اند. در نهایت لیست کامل تجهیزات، سرمایه لازم و برآورد کامل هزینه ها جهت تولید 1000 کیلو روغن بازیافت شده در روز، تشریح شده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
خصوصیات روغن موتور کارکرده
مواد آلوده کننده در روغن کار کرده
1- محصولات فرار
2- ترکیبات محلول در روغن
3- ترکیبات نامحلول در روغن
بررسی جایگاه صنعتی
بررسی روشهایی که عموماً بکار می¬روند
1- جداسازی مواد جامد از مایعات بوسیله عملیات ته نشینی
2- جداسازی ناخالصیهای معلق
3- برداشت و جداسازی مواد سوخت (برداشت سوخت توسط بخار گرم)
4- اصلاح سازی توسط اسید
5- خنثی سازی، ترکیب با خاک رس و فیلتر کردن
شرح مختصری درباره دو روش احیا مجدد روغن کارکرده
روش مرحله به مرحله (Bach Process)
روش پیوسته (Continuous Operation)
مشخصات و ضروریات روغن
سایر مشخصات و ضروریات روغن
پایداری و سازگاری روغن موتور کامل
مشخصات فیزیکی و شیمیایی روغن بازیافت شده و آماده فروش
لیست تجهیزات و ماشین آلات
تجزیه و تحلیل هزینه ها جهت تولید 1000 کیلو روغن موتور مجدداً تصفیه شده در روز:
- سوله
- تعداد کارکنان
- زمین و ساختمان
- ماشین آلات
- سرمایه ثابت
- سرمایه لازم برای یک ماه کار
- سرمایه لازم برای سه ماه کار
- جمع کل سرمایه
- هزینه تولید سالیانه
- دریافت سالیانه
- سود سالیانه
- میزان برگشت سرمایه (بازدهی)
- نقطه سر به سر



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی تولیـد چیپس سیب‌ زمینی

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی تولیـد چیپس سیب‌ زمینی ( ظرفیت 500 تن در سال )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

برای تولید چیپس ، لازم است از سیب زمینی مرغوب استفاده شود . سیب زمینی باید درشت ، سالم ، کاملا رسیده ودارای کمترین مقدار گره وحفره در سطح آن باشد. پس از اینکه سیب زمینی مرغوب انتخاب گردید، درآب شسته می شودتاگرد وخاک وهرگونه مواد خارجی سطح ازآن پاک شود. سپس بایدسیب زمینی راپوست کنده وآن را بصورت تراشه های نازک درآورد پوست کندن سیب زمینی توسط دستگاههای سایش انجام می گیرد. برای این منظور درکارخانه ها بیشتر از روش سایش استفاده می شود.دراین روش ضایعات سیب زمینی بین 1 تا 4 درصد است ، که این مسئله بستگی به شکل ، اندازه وعمق گره هاوهمچنین مدت زمانی داردکه سیب زمینی در انبار نگهداری شده است . چنانچه سیب زمینی پوست کنده را درمعرض هوا قرار دهیم ، رنگ آن تیرة مایل به قهوه ای می شود، که پس از خشک شدن ، تبدیل به خاکستری می گردد. پس از کندن پوست سیب زمینی ، نوبت به تهیه تراشه های نازکی از آن می رسد ،که اینکار نیز بوسیلة ماشین صورت می گیرد.بدینترتیب که سیب زمینی به داخل ظرف قیفی شکلی بنام هاپر ریخته می شودوباعبور ازمیان دستگاه مذکور، به درون ماشین برش سرازیر می گردد. در هنگام برش ، وبمنظور شسته شدن نشاسته از سطح تراشه ها، یک جریان آب دائمی باید از روی آنها عبور نماید.چنانچه نشاسته از سطح تراشه ها شسته نشود، باعث چسبیدن آنها بهنگام سرخ شدن خواهد گردید. تعیین میزان ضخامت تراشه ها نیز به عواملی ازقبیل جنس (نوع ) سیب زمینی، مدت توقف در انبار، مقدار آماس سیب زمینی و...بستگی دارد ، که معمولا بین 5/1 تا3 میلیمتر متغییر می باشد. میزان ضایعات هنگام شستشو وتهیه تراشه ها ، معمولا بین 5/0 تا 1 درصد وزن سیب زمینی خام مصرف شده است. قبل از ریختن تراشه ها به درون ظروف روغن داغ، باید تا حد امکان آنها را خشک نمود تا مدت زمان لازم برای سرخ شدن تقلیل یافته(حداکثر رطوبت باید بین 5/1 تا2 درصد باشد)،درمصرف سوخت نیز صرفه جوئی نمود.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa

طرح توجیهی تولید کربن فعال

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

طرح توجیهی تولید کربن فعال

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

کربن فعال (Activated Carbon) نوعی از کربن می­باشد که دارای قدرت جذب کنندگی بالا برای گازها، بخارات و جامدات کلوئیدی در فاز گاز یا فاز مایع می­باشد. کربن فعال یک ماده شیمیایی مهمی است که برای صنایع بی­شماری که جذب بعضی از گازها و بخارات در تصفیه واکنشهای شیمایی حاوی کاتالیزور لازم است، بصورت گسترده بکار می­رود.در کشور ایران صنعت تولید کربن فعال هنوز بطور کامل توسعه و گسترش پیدا نکرده است. تنها شرکت تولید کننده کربن فعال در ایران که اخیراً راه اندازی شد شرکت وزین ساز است، که تولید این شرکت جوابگوی نیاز صنایع نیست و سالانه مقادیر زیادی از طریق واردات، وارد کشور می­شود. کربن فعال بطور وسیع در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع نساجی و ... استفاده می­شود.

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط filemarkt aa
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >